İsponyollara Türk Darbesi: İsponyol Devi Sevilla ve Getafe temsilcilerimiz K.Spor ve G.Birliği Tarafından UEFA'da saf dışı bırakıldı.

İspanyol Basını Bu Olaya Türk Futbolunun Önlemez Çıkışı Olarak Görüyor ve Bu Çıkışı İspanyollarda DURDURAMADI diyor.
G.birliği Alman Temsilcisi Dortmund ile eşleşirken K.Spor gene bir İSP'yol takımı Ferrol ile eşleşti.
Ferrol geçen sene İSPANYA KUPASINI kazanarak 2.Ligden UEFA'ya adını yazdırmış bir ekip.
