hako93 her gün açıım h.bogan@hotmail.com versiyon 8.0.1 (bni yencek adam babasının karnından doğmadı :D )
Roy Keane Versiyon :8.0.1 Msn :slipknot_skullhead@hotmail.com Durum :Tatil günleri 24 saat,diğer günler saat 19:00'dan sonra.. Ligler :Hepsi olabilir.. Hamachi Ağ Adı :1905Ultraslan1905 Hamachi Ağ Şifre:1905
ShabaniNonda Ad:---FM2008--- Şifre:1 Msn:barishocaoglu@gmail.com(bazı arkadaşlar inanmıyorda gerçekten msnim gmail!) Somestr boyunca her saniye!(haftasonu hariç)
.NecromanceR. bende ortak kariyer yapcam hamachim:Fm20o8 şifre:123 hangi ligden olacagını konuşur ayarlarız 4 kişi gelsin:d
mesela ag adi: since1907fb pass : 1234 su aralar oglen 12 den sonra heran musaitim yogun sekilde oynayailecek arkadas yada arkadaslar varsa onayabiliriz.
D.V.S 7 Arkadaşlar yeni bir ortak kariyer başlatmak istiyorum. Eğer katılmak isteyen arkadaşlar varsa benimle irtibata geçebilirler... :)
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager Arkadaşlar yeni bir ortak kariyer başlatmak istiyorum. Eğer katılmak isteyen arkadaşlar varsa benimle irtibata geçebilirler... :) Ben varım:)
serkan_1905 nasıl kaydettiğimiz oyunu açacağız....her ikisi de mi kayıtlıyacak sadece kuran mı nasıl ikimiz kayıtladığımız oyuna girecez.....
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sanchez Arkadaşlar yeni bir ortak kariyer başlatmak istiyorum. Eğer katılmak isteyen arkadaşlar varsa benimle irtibata geçebilirler... :) Bende varım beyler her türlü
OziLy arkadaşlar istiyenlerle küçük bir euro2008 kariyeri yapabilirim msn: kadikoycehennemi_ozan@hotmail.com
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster arkadaşlar ortak kariyer açabilmek için illa ki orjinal olmasımı lazım? Hayır. Orjinal olması gerekmez.
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Kevin Doyle Var mı iki kişilik bir kariyer yapmak isteyen? 1000 mesaj altı gelmesin :D Var. :D