kurdt Bu konuda ortak kariyer yapmak üzere arkadaş arayabilirsiniz. Oynamak istediğiniz ligi, hamachi ağ adresini ve msn adresinizi belirtmeniz daha iyi olacaktır. Hamachi Ağ Adı: Ağ Şifresi: MSN Adresi: Online Olduğunuz Zamanlar: Oynamak İstediğiniz Lig:
Venom Konu sabitlendi. Ortak kariyer için arkadaş arayanların mesaj yazarken yukarıdaki bilgileri belirtmelerini rica ediyorum. Oynamak istediğiniz ligi belirtmek zorunda değilsiniz, zira eş bulduktan sonra ortak karar verebilirsiniz.
nouman_cr9 Hamachi Ağ Adı: **nouman_fm08** Ağ Şifresi: **1234** MSN Adresi: nouman_r17@hotmail.com Online Olduğunuz Zamanlar: **salı we persembe 4'den 8 e kadar haric tüm qünler full** Oynamak İstediğiniz Lig: **farketmes**
ckr Hamachi Ağ Adı:Rakip Burada Bulunur Ağ Şifresi:soccercenter.net MSN Adresi:thasin07@hotmail.com Online Olduğunuz Zamanlar:her gün sabah 8:00 akşam 4:00 kadar doluyum Oynamak İstediğiniz Lig:TSL
hako93 Hamachi Ağ Adı:H@K0 (sondaki o deil ha 0 :D) Ağ Şifresi:ready MSN Adresi:h.bogan@hotmail.com Online Olduğunuz Zamanlar:her gün aksam 5'ten sonra gece 10.30'a kadar Oynamak İstediğiniz Lig: Her lig olur
d.guenduez **Arkadaşlar bir yardımcı olun hamachi ağı nedir ağ şifresi nedir bende ortak kariyer arıyorum !! :D**
Venom Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Arkadaşlar bir yardımcı olun hamachi ağı nedir ağ şifresi nedir bende ortak kariyer arıyorum !! :D http://soccercenter.net/forum/konu/95148/Online-Football-Manager-Nasil-Oynanir-
Peshayat Msn: Peshayat_scn@hotmail.com Aksam 7:00 den sonra Musait..:) Versiyon:8.0.1 Ulkeler:Turkiye Dahil..Butun
nForcer Msn: İsteyen Arkadaşlara Özelden Verilir. Versiyon:8.0.1 Avrupa Ligleri,Türkiye(Türkiye-İspanya İlk Tercih)
TuNdRaLoWeR Tamam Muhammet..Başka katılmak isteyen olursa crazyboy_eren@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirler;)
crdsa Ben isterdim ama ikinci dönem çok az girebileceğim internete :) başarılar dilerim :) Birazcık zaman ayırıp benle küçük bir EURO 2008 kariyeri oynayacak biri yok mu hala?
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Beyler TFF 2.Lig üzerine bir kariyer açmayı planlıyorum isteyen buraya yazsın;) bende oynayabilirim 2.lig