yasalmermi Ha bir de, PES 5'te ML oynadığımda eski oyuncular vardı, Zola, Pele, Maradona, Hagi gibi. Artık çıkmıyor mu bunlar?
sensini arkadaslar bana lütfen yardım edinnn....... ben de bir oyuncu var süper ötesi adı Schwarz adamı 18 yasında aldım muthıs bır oyuncu olduuu ama yanına onun gıbı mukemmel bır oyuncu bulamıyorum bı turluu bu adam forvet yanın orta boylarda hızlı saldırganlıgı yuksek bır oyuncu tavsıye edebılırmısınız acıl lutfenn.....
sadikcakar yanlış anımsamıyorsam 2012 yılındaıym ve herkezin hayalini kurdugu kadro N.unitedle kodrom. Alıpda beyenmeyim sattıgım oyuncular : Pirlo,ronaldo(r9),sissoko,D.cisse,R.carlos, Not: oyuncuları para hilesi ile aldım. yoksa imkansız :)
princeofkorfez Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar yanlış anımsamıyorsam 2012 yılındaıym ve herkezin hayalini kurdugu kadro N.unitedle kodrom. Alıpda beyenmeyim sattıgım oyuncular : Pirlo,ronaldo(r9),sissoko,D.cisse,R.carlos, Not: oyuncuları para hilesi ile aldım. yoksa imkansız :) bende newcasleyi aldım hilesiz ronaldinho etoo messi iniesta lucio sergio ramosu falan aldım
serdak rafael sobıs , yamada , soldado (müthiş bi oyuncu) , kallon (***) , bojan , motta , mehmet topal , toldo ,
sensini arkadaslar bana lütfen yardım edinnn....... ben de bir oyuncu var süper ötesi adı Schwarz adamı 18 yasında aldım muthıs bır oyuncu olduuu ama yanına onun gıbı mukemmel bır oyuncu bulamıyorum bı turluu bu adam forvet yanın orta boylarda hızlı saldırganlıgı yuksek bır oyuncu tavsıye edebılırmısınız acıl lutfenn.....
mafiaslan selam..ben ilk açılşta sevilla ile başladım..seviladan adriano super oluyo cicnhodan bile daha sağlam bi kanat oluyo 2 sezounuda.ilk sezonda f.torres diego beasley.2. sezondada ballack halil ve kompany i aldım.takım suanda onune gelnı yenıyo:D yani ben yenıyorum hehe:D size tavsıyem..sevilladan adrıano yu alın ve kerzhakov die bi yedek war sevillada ben ole bi golcu gormedım kessın alın pişman olmassınz tazı gibi gidiyo vurduğu tum toplar en kotu kalecıden sekıyo yada gol oluyo ..şimdilik bu kadar iyi oyunlar millet!!
mistereko Orjinal Mesajı Yazan: RuBoR 2012 ylındayım 5 sene.. 5 maç sonraki gelişimler 2 adet 99 u oldu :D ayrınca barcelona da ki bojan ve dos santos ta çok iyi gelişim gösteriyor 5 sene olduğuna eminmisin Bos ilk senede çıkıyor ve 17 yaşında başlıyor sendede 17 yaşında yaşında bir yanlışlık var :) büymüyor heralde neyse benim önerilerim : GK : Yohann Pele ( gkskill i 94 falan oluyor ) Defans : Kompany Orta saha : BOS - SHAW(Bazen çıkmıyor rookie de) - Miyuno(shaw çıkmadığında bu çıkıyor genelde adı yanlış olabilir japon) Forvet : Halil altıntop - Lee Chun Soo
mistereko Orjinal Mesajı Yazan: sensini arkadaslar bana lütfen yardım edinnn....... ben de bir oyuncu var süper ötesi adı Schwarz adamı 18 yasında aldım muthıs bır oyuncu olduuu ama yanına onun gıbı mukemmel bır oyuncu bulamıyorum bı turluu bu adam forvet yanın orta boylarda hızlı saldırganlıgı yuksek bır oyuncu tavsıye edebılırmısınız acıl lutfenn..... Halil altın topu alabilirsin veya Nani . Yaşlı olsada önemli değil diyorsan petric(yanlış olabilir adı) var. oyuna başladığında 26 yaşında lee chun soo adam çok forvet olarak.
_Professional_ yasin çakmak süper gelişiyor(tsl pro patch yüklü eğer tsl pro patch yoksa o kadar iyi gelişmeyebilir) bide henüz ne kadar geliştiğini bilmiyorum ama hırvatistanlı eduardo dasilva var arsenalde çok yönlü bir futbolcu faslında forvet ama sol kanatda da oynuyor