RuBoR 2012 ylındayım 5 sene.. 5 maç sonraki gelişimler 2 adet 99 u oldu :D ayrınca barcelona da ki bojan ve dos santos ta çok iyi gelişim gösteriyor
Sergio Ramos Ben Haim Chelsea'den kesinlikle tavsiye ediyorum hem hücümda hem defansta mükemmel gelişiyor kafaları uzun pasları falan..
mustang17 o zaman bende söylim van der borre libero kesin alin ihtiyaciniz varsa birde adriano nasil interdeki?
mertince crazy kardeş takım deiştirme yok mustang bilgi için saol iinterdeki adriano 2 sezon çıkışta sonra düşüyo bn sana sewilladaki adrianoyu öneririm
sythn **bence pes 2008de en iyi masterlig şampiyonu olma yolu edit menüsünden takımınızın tüm oyuncularının tüm özeliklerini fullleyin kesin şampiyon :cool: başka bir tavsiyem: kapak yıldızı c.ronaldo çok harika...**
zizou_61 ya arkadaslar siz master ligin oyuncularıyla mı basşlıyorsunuz yoksa gerçek oyuncularla mı..
ptchmkr **odonkor+nihat kahveci yi aldım odonkor altın kramponu+asiist kralı oldu nihat 2.gol akralı oldu müthiş anlaşıyrolar nihat çok jenerik oynuyor odonkor ise müthiş hızlı koşuyor.**
seker120 bendter(arsenal-belki de pes2008 in en iyisi) bianchi(defans) ottl(bayern-dmf) jansen(bayern-sol bek) yohann pele(kaleci-süper) schwarz (forvet-çok sağlam)
yasalmermi İlk sezonunuzdaysınız ve nispeten güçsüz bir takım seçtiyseniz ilk almanız gereken adam PSV'den Koné. Bunu alan pişman olmaz, pahalı da değil. Yanına Figuieredo tavsiye ederim. Defansa Schutz, sağ kanada Odonkor, olmazsa Ogbeche.