arkadaşlar 2013 deyim.odonkor,menez,schwarz,trejo,nasri,mitea,hinkel,podolski,nani,lennon,kompany,jean,bos,lucas,diego,moutinho,chapi,walton,bale,micah irchards,guimaresh,gambino,huddlestone,gago,de jong,vanden borre,fernandao,cho jin wha,kim u don,ramon,yohann pele, ustari,sakho,huth,madlung,mertesacker,shimizu,wallcot,pato,vela,dos santos,nasri elimden bunlar geçti hepsi iyidir.Bazılarını da hatılamıyorum.Çok transfer edilen oldu.17-19 yaşlarında aldım 25-26 yaşlarında sattım bazıları hala takımda iyi pesler