Blood7 1.yashin 2.rijkard 3.maradona 4.eusebio benim kadro eskidir ama bunlar da oyuncuların dev lerin den
ScRyedd (Ka)Tim Wiese - W.Bremen (De)Kromkamp - Psv (Or)Samir Nasri - O.Marsilya (Fo)Vâgner Love - CSKA Moscow
ufukchelik gk> Gianluigi Buffon cb> Carles Puyol i Saforcada mf> Ricardo Izecson dos Santos Leite (Kaká) cf> Frédéric Kanouté :cool:
herocoy Master League yeni başladığımda ilk olarak cuevası aldım ucuz diye ama şutları ve hızıyla mest etti beni sezonun ilk devresinde aldım 2. devre ordazdan gol krallığını aldı ;) Ayrıca en iyi orta saha Ruskin (default oyuncu)
king_yavuzz kaleci:van der sar(toldo) defans:terry orta saha:yusuf şimşek(süper frikikler kullanıyor) forvet:nuno gomes(hakan şükür)
Darkmute Orjinal Mesajı Yazan: sari__lacivert benim oyle tercihim yok fb lilerin gucu yetmezse oynama yapiyorum :D mesela alexİN teknigi 95 appiahin sut gucu 95 gokhanin hizi 88 Yerinde oynamalar...Aslında pek te sallama yapmamışsın. Gerçekler... Uğur Boral'ın hıza da ayar çekebilirsin. Başka bişey yok zaten :D