axix252506 Halil Altıntop ... GERVİNHO (mutlaka alın derim.. ben 2009 sezonunda aldım.. ligde 31.. kupada 4.. Master cupta 9 gol attı.. Ayrıca Radamel Garcia çoook iyii. Defansta Heitinga ve Lell... Orta sahada Arda Turan M.Taylor ve Nicolita çok iyiii.
maNga-Ra ben master league ilk transfer doneminde aldıklarım (tavsiye ederim): 1- Halil Altıntop 2- Dotan (cok iyi orta saha ve forvet) 3- Kompany (21 yasında iyi defans) 4- Cristian Zapata (buda 21 yasinda defans)
lincoln_on kale: cech defans: alex orta saha: essien forvet: david villa genelde chelseayle oynadıgım ıcın nerdeyse hepsı chelsealı oldu:) ama essien inanılmazz oynuor.
rizaa13 puyol defansta cok saglam.ayrıca korner kullanırken eger kaleci topu yumruklarsa faln puyol cok süper tammlıyor.uzaktan sutlarında puyol a şans verin :D
sari__lacivert benim oyle tercihim yok fb lilerin gucu yetmezse oynama yapiyorum :D mesela alexİN teknigi 95 appiahin sut gucu 95 gokhanin hizi 88
hibusa -MATİC (Forvet) -D.BENT (Forvet) -HUGHES (Defans) pek istediğiniz gibi olmadı ama bu oyuncular şahane bence herkes bi bakmalı bunlara
SeyitEreN İşte Master League 11 im 1-Buffon 3-A.Cole 4-Ferdinand 2-Nesta 6-Chilsy 8-Gerrard 24-Essien 7-C.Ronaldo 15-Kaka 10-Rooney 9-Ronaldo Sezon 2011 =) Yedekler : Cech,F.Cannavaro,Puyol,Henry,Ronaldinho,Robben,Viera,Messi,Terry,Lampard,Robinho
PunisheR_58 AGLONBAHOR muhteşem bi forvet fiziği hızı ve tekniği ile tam bir gol makinesi. fiziğininde etkisiyle çok ama çok rahat çalım atıyo eğer alabilirseniz müthiş olur
lincoln_on bir kac genc oyuncu ismi veriyim hepsi cok ıyı.. yohann pele-kaleci-fransız gervinho-forvet-fildişili merlincker yazımı yanlış olabilir alman-defans, chelseade 2 genc var muthısler woods ve sinclair