PES üstatları Bayern e bir göz atın derim...
Özellikle defansına hayran kaldım.Bu oyunda böyle bir defans yapısı gerçekten de çok stabil sonuçlar veriyor.Defans 4 lüsü şöyle:
Lucio(LB) - Ismael(CB) - V.Buyten(CB) - Sagnol(RB)
Özellikle 2 CB nin de uzun boylu(1.90cm +) ve yüksek body balancelarının olması büyük avantaj.
Forvet hattında 1.96 lık Toninin 95 headingi çok işe yarıyor.L1 + O dan gelen ortalarda rakibine şans tanımıyor diyebilirim.Onun yanlarında kanattan hızlı dribblinglerle bindirmeler yapan Ribery ve bir usta kafacı daha olan Klose de forvet hattını tamamlıyor.
Bayern in bu oyuncu yapıları kendi formasyonuma tam uyum sağladı ve bunun neticesinde en zevk aldığım takım oldu.
Tabiki Inter kadar iyi sonuçlar alamıyorum ama konu başlığına göre takımım şu an için Bayern derim ;)