arkadaslar geçen gece bi çocuk buldum oynicak netten
baktım son maçını lensle oynamış ilk basta gitti barcaleonayı seçti ben beşiktaş üstünde durunca am absmadım dahao deiştirirmi diye bakıyorum
gitti lensi aldı sonra bende beşiktaşı aldım
0 lag vardı ve nası taktik döndü maçta acaip zevkli oldu adamlarda hafiften ezik oldugğu için kalecilerde her gelen topu yemedi öyle çalım atmak zor oldu mecburen çok taktiksel bi oyun oldu sonraki maçtada aek yı aldı yine bjk ile oynaıdm yine yendim ama çok çok zevkli oldu eğer arkadas arası oynicaksanız güçsüz takımlarla oynamınız öneririm