Inter'de harika bir kadro kurmuş ve Online Loby'de yabancılara futbol dersi veriyordum, ama bilgisayardaki sorun(lar) nedeniyle uzun süredir oynayamıyorum. :)
Çok iyi bir defans ve çift ön liberolu harika bir orta saha kurmuştum, forvete kimi koysam farketmiyordu. :)