Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Allahım neden tüm takımlarımız aynı anda ii olamıyor ki?
o fırsatı bir kere yakalamıştık, tek değerlendiren Galatasaray olmuştu...
1993'te Akdeniz Oyunları'ndaki kadro zamanla büyük takımlarımıza dağılmıştı, fakat elindeki altın kadronun üzerine gerekli takviyeleri yapıp başarıya ulaşan sadece Galatasaray olmuştu. dönemin şartları mı diyeyim bilemiyorum diğer takımlar o kadroyu değerlendiremediler.
şöyle bir bakacak olursak;
1993 - Akdeniz Oyunları Şampiyonluğu
1996 - Avrupa Kupası'na katılmak
2000 - UEFA Kupası Şampiyonluğu
2000 - Avrupa Kupası'nda Çeyrek Final
2001 - Şampiyonlar Ligi'nde Çeyrek Final
2002 - Şampiyonlar Ligi'nde 2.Tur
2002 - Dünya 3.lüğü
bu başarılar hep aynı iskelet kadroyla yakalandı.
Gürhan abiciğim, senin dediğinin olabilmesi için yine böyle bir altın kadro oluşması ve tüm takımlarımızın o kadrodan yeteri dercede faydalanabilmesi gerekir...