Servet şu anki performansıyla hala beğenilmiyorsa ya bu saatten sonra onun ağzıyla kuş tutması lazım ya da insanların maçları biraz daha dikkatli izlemeleri lazım. golde hata zaten oyun kurarken kendi yarısahasında top kaptıran sabri'de ve ters tarafta kaleciden seken topta nerede olduğu bilinemeyen volkan'da değil onların açıklarını kapatmaya çalışırken elini ofsayt diye kaldıran servet'te. adam her hava topunu aldığı gibi stoper oynamasına rağmen kademe hataları yüzünden neredeyse sağ açıkta oynayan benin'li futbolcuyla da adam adama oynadı.
ayrıca bu sezon oynanan 17 resmi maçın 16'sında 90 dakika forma giydi. tek bir sarı kart dahi görmedi. bu 16 maçın 14'ünü canlı olarak izlediysem de rakibe yaptığı tek asist manisa maçının ilk golünde oldu - ki o maçı da çevirme şansımız olmuştu. yazık günah şu adama yapılan yorumlara...
bu saatten sonra yapmamız gereken çift önliberoya geçip ileride nonda'yı yalnız bırakmak olacaktır. linderoth'un yanında iyi bir ayhan veya o iyileşene kadar da topal oynarsa ortasahayı toparlar pozisyon vermeyiz bir şekilde de golü atıyoruz zaten. ümit'in de son birkaç maçtır bu performansı göstermesini de kabul edemiyorum..