Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Biz tamamen üstünmüişüz :oskor dışında lig değil bu, turnuva. burada iyi oynamak değil kazanmak önemlidir...
LuNaT1C http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=tvu-player&lid=3009 BURADAN İNDİRİN > YÜKLEYİNCE INTERNET EXPLORERINIZA BU LİNKİ YAZIN TV GİBİ KESİLMEDEN İZLEYİN MAÇI LİNK : tvu://A63053d12537b76f87177ba258e43f7a011670622b2874b2f49f18d6ec543c8a4192a8cab3ae4337c6db050339b1aaa76/ Beyler gezginlerdekini indirin,kurun,açın.Sonra internet explorer açın o tvu ile başlayanı yapıştırın azcık bekleyin programda gelicek ekrana iyi seyirler:)
Tearaway yok arkadaş bu servetle olmucak ztn maçı izliyemiom ama tahmin edebiliom yaptığı bombaları bu kadro çok ii bi kadroydu sezon başı taş gibi takımdık ama felçkamp ne yaptı etti bu takımı dağıttı helal olsun
kurdt Yazık oldu..Nonda 2 attı ama kaç kaçırdı..Lincoln kaçırdı.Her maç çok kaçırıyoruz..Yeter artık adam gibi 1 forvet lazım..Ha bide defans..Bide kaleci:rolleyes: :mad:
adu 3-1 de sinirlenip stadı terkettik. Yter artık bu ne böyle ya iyi futbol falan umurumda değil artık galibiyet istiyorum:mad: Servat hala en iyi oyuncumuz(evlere şenlik) konumundan çıkmadı. Maça tam hazır olmayan oyuncular vardı sahada Arda dururken Sabri oynadı, Ümit dururken Hakan oynadı... Saçma sapan işler kötü oldu bu malubiyet şimdi bütün maçlarda sinir stres olacaz.
03Gs1905 Tobbias Linderoth Sabri Sarıoğlu Ümit Karan Karl Heinz Feldkamp Ahmet Akcan ALLAh cezanızı versin....:mad:
adu Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Ahmet Akcan Bu herifin ne işi varsa Galatasaray'da süs amaçlı getirmişler heralde:mad:
ŞANLI_ Şaka maka bugün arkadaşlarla makara yapıyorduk gs yenilcek görürsün bak diye ama gerçekten beklemiyordum.. şaka gibi gs'de inanılmaz büyük bi düşüş var takım olarak. ayrıca her zaman dedim gene dicem. Kalli bu takımın başında oldugu sürece çok yakacak gs nin başını.. takımın hazır oldugu şekilde hiçbir zaman çıkartmıo takımı maçlara her zaman 2-3 tane bomba seçimler yapcak. görülen o ki sabri ve hakan en büyük bombasıydı bugün. neyse adam kaç yaşına gelmiş bunu görebilcek tecrubede olmadı birilerinin uyarması lazım. ama gene de GS gruptan çıkar moralleri bozmaya gerek yok gsliler.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Şaka maka bugün arkadaşlarla makara yapıyorduk gs yenilcek görürsün bak diye ama gerçekten beklemiyordum.. şaka gibi gs'de inanılmaz büyük bi düşüş var takım olarak. ayrıca her zaman dedim gene dicem. Kalli bu takımın başında oldugu sürece çok yakacak gs nin başını.. takımın hazır oldugu şekilde hiçbir zaman çıkartmıo takımı maçlara her zaman 2-3 tane bomba seçimler yapcak. görülen o ki sabri ve hakan en büyük bombasıydı bugün. neyse adam kaç yaşına gelmiş bunu görebilcek tecrubede olmadı birilerinin uyarması lazım. ama gene de GS gruptan çıkar moralleri bozmaya gerek yok gsliler. Artık pek bir önemi kalmadı benim açımdan be Ulaş. Yani çıksak da gruptan bu gidişle bir sonraki tur biletimizi keserler.