Orjinal Mesajı Yazan: Asronomy
Her yerde aynı terane. Kim Pes'e gık dese hemen cevap yetişiyor. Eskinden Fifacılar yapardı bunu. Allah aşkına bandobras ve sLash. nickli arkadaşlarım, oyunu oynarken gözünüze bir tane bile hata, bug veya sizi rahatsız eden ayrıntı takılmadı mı?
Pes 6 da mükemmel değildi fakat Pes 5'teki saçma şeyleri farkedilir şekilde gidermişti. Pes 2008 ise Pes 6'nın oynanabilirlik ve yapay zeka problemlerinin çok büyük bi oranını çözmemekle beraber gayet büyük hataları da beraberinde getirdi. Yani her sene PES gerçekçilikte ileriye giderken bu sene yerinde saymış ve hatta ufak çapta geriye gitmiş maalesef.
Sadece kendinize sorun lütfen arkadaşlar; grafik ve ufak dripling hareketleri hariç Pes 2008 hangi yönlerden ilerleme kaydetmiş? Anlatın ki ben de bir daha gıkımı çıkarmayayım...
Seyircilerlerden , Kalelerden , Sahalardan , Spikerden , Yan Hakemın Hareketlerinden Ve Orta Hakemin Düdüklerinden , Penaltı Açılarından , Gol Sevinçlerinden , Kupa Kazanmalarından , 3Türk Lisanslı Takımlardan Vs.Vs Bunlar Belki Size Küçük Veya Saçma Gelebilir Ama Bunlar Beni Mutlu Ediyor..
Bu Arada Arkadaşlar Ne Kadar Kalbinizi Kırdıysam Özür Dilerim.. Afedersiniz