_SeLiM_07_

E O Zaman Neden Mükemmel Oyun, Yok Çok Süper Oyun, Yok Efendim beğenmeyen Futboldan Anlamıyordur Gibi Tabirler Kullanılıyor Oyundan Şikayetçiler İçin Güzel Kardeşim ? :) Bu Arada Ben Zaten Fifa Oynamıyorum, En Son 2007 de Orta Sahadan Vuruyordum Gol, Kornerden Vuruyordum Gol, Oturma Odasından Vuruyom Gol... 2008 Almadım Bile :)


Astronomy

Eh be kardeşim kim dedi sana fifa oyna diye. Çalıştır saksıyı azıcık. Burda zaten pes hayranları var ve Pes 2008'in Pes 6 ya göre kıyaslamasını yapıyoruz. Çok uzadı bu muhabbet...


neunchu

Abicim herkes takmış bi FIFAdan iyi FIFAdan iyi, tamam onu biliyoruz zaten, pes ilk oyunundan beri fifadan iyi zaten!


hasanali64

en sonunda derdimi anlatabildiğim birileri çıkmış ne mutlu böyle konamiyi savunmayan toz kondurmayanları görmekten sıkılmıştım......

..

mükemmelmiş..bu seride üzdü bizi konami....ama daha iyisi yapılana kadar en iyisi bu onu kabul edelim..


hasanali64

Tamam mı arkadaşlar noktayı koyalım mı artık ? çok uzadı konu itirazı olan yoktur herhalde oyunun çok eksiği olduğuna...mükemmel olmadığına..


neunchu

Zaten en iyisi olduğunu kabul ediyoruz, sorun o değil senin de dediğin gibi :)

Herkes yok şu gerçekçi adamlar uff aynısı laa! gibi benzetmelerle yaklaşmış oyuna.

Bir de şöyle düşünün, bu oyun pes6 ile aynı grafiklere ve bu oynanışa sahip olsa kaçınız beğenecekti?

İşte bu soruda gerçekten "oyun"a bakanlar ve grafiğe bakanlar ayrılır.


bandobras

yahu tamam pes6nın üstüne bu grafikler olsaydı üfff üff derim:D:D hataları var kabul ediyorum...hatta bugün 1-2 hatada ben yaşadım:D:D appiahıın orta sahadan şutu ve DİDAnın sadece izlemesi:D


_SeLiM_07_

Ya Zaten Dediğin Gibi Pes 6 İle Aynı Grafiklere Sahip Olsaydı Artık Sıktı Derdik, Çünkü Hep yeni kadrolar Ve 1-2 Ufak Değişiklik yapılıyordu Şimdi Kökten Değiştirdiler, Ve Eğer Şu Eksikleri Düzeltseler Pes 2009 Falan tarihin En İyi Futbol Oyunu Olur Ama Diyoruz Ya, Sanki Biraz Aceleye Gelmiş Ve Test Edilmemş Gibi :(


hasanali64

arkadaşlar herşey teker teker yavaş yavas eklenecek bir seferde de yapabilirler ama yapacak yenilik kalmaz o zaman inş seneye oynanabilirlik hataları giderirler mutlu ederler bizi.


« Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »

Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Özel Teşekkür: sistemhost.com