Orjinal Mesajı Yazan: _SeLiM_07_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: sLash.
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: bandobras
tamam o zamn size göre iyi oyun nasıl olunur bana açıkla bana göre oyun beni tatmin etti sana göre fiyasko o zaman herkesin görüşü kendine!
''bandobras'' Tamam kardeşim fazla uzatmayalım , biz kapatalım konuyu onlar tartışsın .. uKaLaLık yapıp dursunlar , Neymıs Konamının Avukatlarıymısız..
sLash Öncelikle Soldaki Küçük Profilde Karşındaki İnsanın Yaşı Yazıyor, Öncelikle Yazdığın Yazıyı Yaşına Veriyorum. Büyüklerine Ukala Gibi Tabirde Bulunuyorsun Bu Bi Hakarettir. Ama Bana Göre Çocuk Olduğun İçin Dikkate Bile Almıyorum.
Bandobras; Sana Gelince, İyi Oyun Nasıl Olur Demişsin. pes 6 Mükemmel Bir Oyundu, Pes 2008 de Grafik Olarak Olağan Üstü Bir Oyun, Ve Keşke Oyundaki Hatalar Gereksiz Ve Oyunu Etkilemeyen Bölümlerde Olsaydı, Fakat Oyundaki Hatalar Maç Skorunu Doğrudan Tesir Edecek Kaleci Hatalarında Olduğu İçin, Oyun Ne Kadar Süper Olursa Olsun Tüm İyi Özelliklerini Gölgeliyor. Ha Sen Benim İçin Gol Nasıl Olursa Olsun İster Oyun hatası İster Hakederek Atayım farketmez Dersen Sana Lafım Yok Ama Benim İçin Gerçekcilik Çok Önemli Diyipde Hala Oyuna Mükemmel Diyenler Olunca İnsan Altında Başka Birşey Arıyor (mesela Avukatlık Gibi....)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ukala demek ne demek onu biliyormusun slash....öğrenipte gelsen iyi olacak olayı kavgaya çevirdiiniz hayret bişey bu yaşta bu zeka 10 yıl sonrasını düşünmek bile istemiyorum demek ukala haa....neyse bırak selim bunları bunlar kasılıp kasılıp oyunun zevkini çıkarsınlar en azından grafikler güzel ya oda pc kaldırabiliyorsa geriye ne hacet bardağın dolu tarafı yeter...boşver salla boş tarafını konuşulacak yaşta değiller en azından o kadar olgun değiller.....bunlar gibiler olduktan sonra tasma vuran çok olur daha....