Orjinal Mesajı Yazan: sLash.
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: hasanali64
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: sLash.
Arkadaşlar Oyunu Beyenmeyebilirsiniz , bir oyun çok mu kolay yapılıyor sizce ? Hayır
Konami çalışanları bizim için uğraşıyor , sizin yaptıgınız eleştirilere bakın tamam hatalar çok olabilir , onlarda seneye giderilir.. HATASIZ OYUN YOKTUR Arkadaşlar Lütfen..
Bizim için mi çalısıyor güldürme benii....bana versinler o kadar parayı sabahlara kadar çalışırım....ayrıca oyuna mükemmel demeleri sinir etti benii...
Sabaha kadarmı çalışırsın , peki ne yapabilirsin sabaha kadar arkadaşım . onlar 1 günde mi yapıyorlar .. O zaman 2009 senin ellerinde .. :D
tarrtıştıklara konulara bak uzatmayın arkadaşlar tamam...sabaha çalırım dedim abartma yaptım arkadaşımm uzatma artıkk...konaminin avukatlığını yapmayın bana...