_SeLiM_07_ İnşallah, Çünkü Oyun Hataları Bizi Üzdü Açıkcası, Hatta Bence Yeni Sezon beklenmeden 2009 Başlarında Hatalar Giderilmiş Bi Pes Çıkarsalar Süper Olur, nasıl Olsa Geçen Sene 5-6 Çeşit Pes Çıktı :D
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: _SeLiM_07_ Ya Zaten Dediğin Gibi Pes 6 İle Aynı Grafiklere Sahip Olsaydı Artık Sıktı Derdik, Çünkü Hep yeni kadrolar Ve 1-2 Ufak Değişiklik yapılıyordu Şimdi Kökten Değiştirdiler, Ve Eğer Şu Eksikleri Düzeltseler Pes 2009 Falan tarihin En İyi Futbol Oyunu Olur Ama Diyoruz Ya, Sanki Biraz Aceleye Gelmiş Ve Test Edilmemş Gibi :( sanırım XBOX 360 ve ps3 e verilen önemden dolayı bize daha deişik 1 oyun çıkardılar:D
hasanali64 evt haklısın... artık konami resmi yama mı yayınlayacak ne yapacak.... hemen sonra bir ekran kartı alacağım..(tavsiye 8800GT çok harika bir kart)hadi sizlere iyi geceler..
hasanali64 Orjinal Mesajı Yazan: bandobras Orjinal Mesajı Yazan: _SeLiM_07_ Ya Zaten Dediğin Gibi Pes 6 İle Aynı Grafiklere Sahip Olsaydı Artık Sıktı Derdik, Çünkü Hep yeni kadrolar Ve 1-2 Ufak Değişiklik yapılıyordu Şimdi Kökten Değiştirdiler, Ve Eğer Şu Eksikleri Düzeltseler Pes 2009 Falan tarihin En İyi Futbol Oyunu Olur Ama Diyoruz Ya, Sanki Biraz Aceleye Gelmiş Ve Test Edilmemş Gibi :( sanırım XBOX 360 ve ps3 e verilen önemden dolayı bize daha deişik 1 oyun çıkardılar:D dikkatimi çekti bandobras seni konamiyi savunmuyor görmek çok mutlu etti beni gerçekten :)
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: hasanali64 Orjinal Mesajı Yazan: bandobras Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _SeLiM_07_ Ya Zaten Dediğin Gibi Pes 6 İle Aynı Grafiklere Sahip Olsaydı Artık Sıktı Derdik, Çünkü Hep yeni kadrolar Ve 1-2 Ufak Değişiklik yapılıyordu Şimdi Kökten Değiştirdiler, Ve Eğer Şu Eksikleri Düzeltseler Pes 2009 Falan tarihin En İyi Futbol Oyunu Olur Ama Diyoruz Ya, Sanki Biraz Aceleye Gelmiş Ve Test Edilmemş Gibi :( sanırım XBOX 360 ve ps3 e verilen önemden dolayı bize daha deişik 1 oyun çıkardılar:D dikkatimi çekti bandobras seni konamiyi savunmuyor görmek çok mutlu etti beni gerçekten :) sezarın hakkı sezara...Bıktım bu XBOX ve PS3 ün bilgisayardan önde tutulup satılmaya çalışılmasından....Oyun çıkıyoor PSye harika PCYE rezalet...örnek NBA serisi....next-gen grafiklere sanki geçseler olmuyor diyordum...fark ettim ki olmuyor işte böyle sorunlar çıkıyor:D
denizkarayali Orjinal Mesajı Yazan: Denizimo oyunun mükemmel yada kötü olması senin bilgisayarının elinde. oyunun sadece grafiklerinin mükemmelliği pc nin elinde konaminin güzelim oynanabilirliğin içine edipte team vision yok bilmemne die karşımıza sunduğu oynanabilirlik fiyaskosunu düzelden bi pc olduğunu sanmıyorum,hala daha büyük umutlarla patch bekliyorum umarım herşey düzelir
hasanali64 Pesin bu kadar eleştiri alacağını ve bu kadar eksik yönleri olacağını hiç tahmin etmezdim...Bunlara 3. kaliteli bir rakip çıkmadan kendine çeki düzen vermeleri zor gibi görünüyor hem fifa hem pes için.... Pc ile ilgilen doğru dürüst yok....