Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo
Dos Santos - Nasri - Banega - Adu - Wijnaldum ( benm için iyi adam takımı çok kez kurtardı ) bunlardan 2 sini seçmem lazım MC olarak var mı görüşü olan ? ve neden ?
hımm aduyu eliyorum bikere kafadan bence o adam en ii performansı sol açıkta verio
dos santos ve nasride amc gibi
ideal wijnaldum ve banega bir ofansif bir defansif olayı
yada banega dos santos da olabilir ama ilk tercih banega olmalıdır bence :)
bu arada aynı sorun bendede var
banega wijnaldum piatti defour hangisini seçicem bilmiom :)