crdsa Yenii kariyer açacağım. Ama bir türlü karar veremiyorum. Bu sefer tanıdığım bir takım ile oynamak istiyorum. Galatasaray'ı düşünüyorum ama Aalborg'daki gibi size sorayım : A) Manchester United B) Galatasaray C) Bayern München D) Diğer
Venom FC Schalke 04, VfB Stuttgart, Valencia, Atletico Madrid, Sevilla önerebileceğim takımlardan. Galatasaray'la ben zevk alamadım ama bana bağlı sanırım bu TSL pek sarmıyor, seni sarabilir. Sen bilirsin yine de.
crdsa Baştan aşağı değiştirebileceğim, yani çok transfer yapabileceğim bir takım arıyorum. Önerebileceğiniz takımlar var mı? Aklınıza gelenlerin hepsini yazın. Mesela Arsenal olabilir mi? Eğer öyle bir takım bulamazsam Championship'ten bir takım alacağım.
Cesc Arsenal olmaz olm Fabregas'ı satma şimdi:D Aston Villa olabilir bak, yani FM 2007'de baya parası vardı.
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: crdsAaB Yok Arsenal'i alsaydım Cesc'i satmazdım tabii ki :D:D Bayern ile açmaya karar verdim. Güzel seçim. Bende Liverpool ile bir kariyere başlıyim bari :)
Cesc Bende Olympiakos'la başlayacam. Bu seferde CM 03/04 günlerini yad edecem:D Atilla, Ozan başarılar yeni kariyerlerinizde;)
aguerroo arkadaşlar birşeyi merak ediyorum ben orta düzey takımdan ligin en iyisine kadar hangisini seçsem ve her türlü taktiği denesemde deplasmanda hep zorlanıyorum ve dahası da kendi sahamda bile 30 şut attığım halde gol olmuyor rakip tek atağında gol buluyor oyunun zevki mi burda yoksa taktik yada başka birşeyden mi kaynaklanıyor?
crdsa Taktiklerde her şeyi düşünüp doğru taktikleri yapmalısın. Bayern'e Klose'nin yanına transfer yapacağım, çok param var. Kimi alayım? A) Nihat Kahveci B) Djibril Cisse C) Javier Chevanton D) Fred E) Diğer
Venom Seçenekler arasından Cisse diyorum, Klose hava toplarına hakim bir oyuncu bu nedenle hızlı bir forvet almanı öneririm. Önerilerim: David Suazo Kone Meme Tchite Nicolas Anelka Marlon King
Curcuna O isimlerin arasından tercih yaparsam Fred derim. Ama Goran Pandev'i kapmadılarsa al bence. **Edit**: İngiltere için arka plan arıyorum yardım lütfen :)
Bedevi Orjinal Mesajı Yazan: crdsAaB Taktiklerde her şeyi düşünüp doğru taktikleri yapmalısın. Bayern'e Klose'nin yanına transfer yapacağım, çok param var. Kimi alayım? A) Nihat Kahveci B) Djibril Cisse C) Javier Chevanton D) Fred E) Diğer cewabı boş bırakıp toni derim kloseyle bomba oluyo denenmiştir :D .... werder i toni nin 6 golü ile rezil etmiştim.. (sonuç 9-1) ii bir ortasaha kurarsan dünyayı inletirsin :p
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: crdsAaB Taktiklerde her şeyi düşünüp doğru taktikleri yapmalısın. Bayern'e Klose'nin yanına transfer yapacağım, çok param var. Kimi alayım? A) Nihat Kahveci B) Djibril Cisse C) Javier Chevanton D) Fred E) Diğer Sana süper bi önerim var Ozan..Yerinde olsam Benzamayı alırım:D
crdsa Toni'yi sattım, Nihat ve Chevanton'u aldım. Ayrıca bir de sol kanat alacağım, hala çok param var. Zaten biraz ilerledikten sonra konuyu açacağım.
tosba91 downing i dene sol kanat için 10 m (sterlin) e alsan bile ii olur...dzsudzsak ı almayı unutma:D
crdsa evet ben de Downing'e teklif götürmüştüm zaten, ama pek emin değilim schweni ve ribery var yedek kalabilir
kurdt Biraz önce sadece meraktan Mika Aaritalo'nun pasına baktım CM 3-4 Scoutundan..Vee çok şaşırdım :s Aaritalo'nun CM 3-4deki pa'sı 200 üzerinden 199 muş :eek: Nası yani SI 2 oyununda da hata mı yaptı :S Yoksa doğruysa 801 update'inde bu kadr kötü :s İlginç valla ..:o