TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: crdsa olsun önemli değil :D eee nasıl gidiyor fm :) ben biraz sıkıldım gibi Aynen soğudum fm'den biraz...Şu turnuvalar başlasada yeniden fm oynama isteiğimiz gelse:D
Cesc Son bayramdan beri oynamadığım FM'ye sömester tatiliyle birlikte devam ediyorum. Marseille ile FM 2006'daki başarılarımı arıyorum. Ayrı bi kariyer konusu açmayı düşünmüyorum şuan, çünkü sürekli devam etmiyorum oyuna, ilgilenemem konuyla. FM2007'deki gibi arada bi (her sezon sonu mesela) kariyerimi anlatmayı düşünüyorum şuan.
Venom 20 gündür FM oynamıyorum ve yokluğunu hissediyorum, eve gittiğimde birkaç gün başından kalkabileceğimi sanmıyorum:) Ayrıca **Nancy** ile kariyer başlatmayı düşünüyorum, Fransa Ligi'ni hiç denemedim daha önce, zevkli olur mu ki?
crdsa :D:D:D ben de tatili en iyi şekilde değerlendireceğim. Şampiyonlar Ligi'ni almayı düşünüyorum :D:D Yasin abi skinler nasıl olmuş? :) Nancy iyi takım bence çok zevkli olur, al kesinlikle
Cesc Fransa ligi oldukça zevkli oluo Yasin. FM 2006'da çoğunlukla Fransa'da oynamıştım, şimdi takımların hiçbiri yabancı gelmiyo, oyuncuları biliyorum fln. Afrikalılar yabancı sayılmıyo Fransa Liginde. Bide takımlar hep birnirine yakın güçte. Her takım birbirini yenebiliyo. Buda oyunu daha çok zevkli hale getiriyo. Bnm oyunda Lyon'da 5. Yani oda alıp başını gitmediği için şuan çoğu takım şampiyon olabilecek durumda:)
Venom Nancy geçtiğimiz yıl UEFA'da Schalke'yi elemişti oradan dikkatimi çekti, bir de bu yıl ligde 2. sıradalar. Denemeye değer bir takım.
mucinho arkadaslar size bişey sormak istiorum bir oyuncunun saglıgı nasıl duzeltilir cvp verirseniz sewinirim
kv arkadaşlar west ham ile bir kariyer actım...takımın transfer bütçesi 10 M civarı...her gittiğim takımda aldığım belirli oyuncular var ama defansımı kurmakta zorluk cekiyorum...arkadaşlar transfer bütçemin 5-6 M kadarını defansa vermeye razıyım...genelde 4'lü defansla oynarım ve yine öyle düşünüyorum...arkadaşlar sizden isteğim şöyle 'Ada' ya uyum sağlayabilecek süper defans 4'lüsü...bana güzel bir defans dörtlüsü kurarsanız sevinirim... bekliyorum...
crdsa Daha güçlü takımlarla oynadığınızda ; forvetlere tight marking (sıkı markaj), orta sahalara hard tackling uygulayın. Yararını göreceksiniz. Örnek (biraz çirkefliğe kaçmış olabilir :D ama genelde böyle olmuyor, sadece yıldırmak için):
crdsa Genç bir oyuncumu kiralık gönderdim. Kiralık süresi bitmeden bendeki sözleşmesi bitti. Yeni sözleşme önerdim çok kez, kabul etmedi. Kiralık sözleşmesi çoktan bitti ama hala kiralık olduğu kulüpte. Of ya kullanamıyorum onu. Çözüm yok mu?
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ olaya bak bi de lazio takımı kırmızı yemiş :D:D Adam dayanamayıp dalmış belli :p
karems ozan bizden ve takımlarımızdan uzak dur mümkünse kasap gibi adamsın valla :) Ve işin garibi ozanda kırmızı kart yok ama lazioda kırmızı kart var baya enteresan :D