Bu İnceleme listesin de ki meşhur Eduardo var.Chelsea nin basındayım.Hamburg bana 30 milyona sattı.Aldım iyi güzel.Adam sol defans,sol acık,defansın göbeği,ön libero oynuyor.bu mevkilere becerisi var.nerede oynatacağımı sasırdım.Her mac 6.00 ortalamayla oynuyo.verim alamıyorum aldığımdan beri.15 mac falan oldu.Taraftarlar yorum bile yaptı.Eduardo da hayal kırıklığına uğradık diye.Ne yapıyım ben bu adama:D