Orjinal Mesajı Yazan: apocalypsedgs
arkadaşlar ben werder bremen de forvet olarak sanago yu gözden çıkardım , chelsea de aaron hunt la ilgileniyor, bu oyuncuların değeri toplam 22 milyon ytl
ama bende diego die bir oyuncu war , gelecekte gerçek dünya da bolca duyacaksınız gerçi bilenler bilir ama , işte hunt ile sanago yu satınca barcelona lı eidur gudjohnsen i almayı planlıyordum ve bu oyuncuyu incelemek için asistanımı görevlendirdim ,birkaç gün sonra aniden teklif geldi bana , diego karşılığında gudjohnsen + 61.570.000 ytl diye
sizce ne yapmalıyım acill , herkesin yorumunu bekliyorum , satmak istemiorum aslında çünkü takımın dinamosu , bu sezon(ilk devre bitti bundesliga da 2.yim 38puanla )oynadığı 25maçta 21 gol atıp 8asist yaptı , 11kez maçın adamı seçildi , 7.52 de ortalaması , satmazsam takımın hem daha iyi yerlere geleceğini tahmin ediyorum çünkü şamp. ligi nde tur atladım vs. hem de ilerki yıllarda çok daha fazla para edebilir...
arkadaşlar ben diego yu satmadım , devre arası hezırlık maçları falan yaptım , 5maçın 4ünde oynattm 2 gol 2 asist yaptı , 2kere maçın adamı seçildi , sonra barça yeni teklif yaptı 72.000.000ytl , ben de gudjohnsen+55.000.000ytl dedim , kabul ettiler , diego şartları kabul etti ama bende gudjohnsen kabul etmedi , anahtar oyuncu olara haftalık 105.000ytl teklif ettim ama istemedi , dikkatimi çeken lig başlamadan 150.000ytl werebiliodm haftalık , devre arası 125.000oldu smdi de 105.000ytl , sizden yardım istiorm neden böyle oldu bilen ya da fikir yürüten arkadaşlar bana ceap yazabilir misiniz??!!