Orjinal Mesajı Yazan: scarface123
meertyz bunların hepsi alıntı ndeden belirtmiyorsunuz?
Arkadaşım ilk sayfanın başında zaten konunun açılma nedenini , amacımızın sadece paylaşım olduğu ve bunu yaparkende kesinlikle emeğe saygısızlık yapmadan yapacağımızı Ali kardeşim çok güzel bi şekilde belirtti.Zaten bizde paylaşım yaparken aşağıdaki gibi kimsenin hakkını yemeden yapıyoruz;
...
Alexander Pato (A.C. Milan) | by s'n
Marcelo Carrusca (Galatasaray) | by Dap019
Rigobert Song (Galatasaray) | Face by OTZSlayers | Hair By jayM07
...
Senin bu mesajı yazma nedenini gerçekten çözemedim.Ben bunda art niyet ararım.Yada sadece mesaj yazmış olmak için yazma.Bundan sonra mesaj yazmadan önce daha dikkatli ol! Bide kimsenin hakkını yemeyiz o yüzden de rahat ol!