arkadaşlar merhaba fifa 08 e bazı yamaları yükledikten sonra ( dil yaması, tezahürat ve stadyum yaması gibi ) oynarken sorun yok fakat oyundan windows a dönmek istediğim zaman bilgisayar kilitleniyor. reset atmam gerekiyor yoksa oyundan hiç bir şekilde çıkmıyor. yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler