Arkadaslar forumda Bank asya 1. ligi ni indirdim kurulum cın Creatin master lazım dedı ındırdım kurdum ama
uyarı verıyo kac tane Creatin master ındırdım hepsı hata verıyo sorunu cozcek olan arkadas varmıdır
Indırdıgım dosyayı c: ye kurdum fifa normalde Belgelerımde kurulu programı Belgelerıme kurdum yıne hata verdı

