superman1905 Bende Hamachi uzerinden oynamak istiyorum. ben hosta basiyorum karsimdaki de connecte basiyo. Sonra bir ara muzik gidiyo sonra hicbisey olmamis gibi kaliyo baglanmiyo. Ne yapmam Lazim.
GFBaTu_KhaN FİFA 280 REQUİRES AT LEAST (1)MB OF FREE SWAP FİLE SPACES PLEASE FREE REQUİRED SPACE AND RE-RUN THE GAME arkadaşlar böyle bir hata veriyor ve oyun açılmıyor lütfen yardımcı olurmusunuz?
matador183 multiplayerda directipde hamachi ağ ipsini yazıyorum host/connect farketmiyor basıyorum tam baglanıyor karsıtarafa o arada donuyo oyun ve baglantı gerceklestiremedi diyo bu sorunu nasıl çözerim (Bende Hamachi uzerinden oynamak istiyorum. ben hosta basiyorum karsimdaki de connecte basiyo. Sonra bir ara muzik gidiyo sonra hicbisey olmamis gibi kaliyo baglanmiyo. Ne yapmam Lazim.)Aynı sorun bendekide
Skylife 3 tuşa birden basamıyorum yardım.. İşlemci: İntel Core 2 Duo CPU E4500 2.20 GHz 2.2 GHz 32 bit işlemci Ram: 1022 MB Ekran kartı: 216 MB ATI Aslında Görüntüde hiçbişey yok tek sorun 3 tuşa birden basılmaması Vista Kullanıyorum lütfen yardım ..
dnzmutlu tff 1. lig yamasını yukledım fakat dil seçeneği kendılığınden türkçe oldu.fifa yı baştan kurmadan nasıl dili ingilizceye cevırebılırım onun içinde bir yama varmı??
_BoBo_ **Selam arkadaşlar bende Fifa08 actığımda bazen menajer'e girer girmez bazen 1. maçı kkendim yaparsan maç biter bitmez oyundan atıyor ve hata raporu weriyor oyun kapanıyor..1.maçı Görsel yaparsam 2 3 weya 5 mac sonra oyundan atıyor yardımLarınıZı ßeKLiyorum..**
surmene_ahmet arkadaşlar fifa 2008 i kurarkken npswf32 dosyası olusturulamıo benim bilgisayar vista olduğundan olabilir nasıl düzeltilip oynayabilirim acil cvp bekliorum
tombul esmer fifa 07 stadyumu indirmek istiyorum ama ekrana gelen pencereden nasıl indiriliyor bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim çkon pencere dowlanda tıkladıktan sınra çıkan pencere acil cevap berirseniz sevinirim.
SniperBomb ben fifa 08 de maç yapmadan önce gelen bişey varya hangi takımlar maç yapıyosa onlar yazıyo sahadaki dizilişleri gösteriliyo sahayı gösteriyo o gelmiyo direk başlama vuruşundan başlıyo, gol olduğu zaman bazen benim kalenin arksaındaki kameradan gösteriyo bişey anlayamıom, gol atınca golu kimin attığı yazmıyo, devre arasıyla maç sonunda da replay görüntüleri çıkmıyo bilgisi olanlar varsa yardım edin lütfen
biler NVIDA GEFORCE FX 5500 256 MB EKRAN KARTI 1GB RAM OYUNA ÇİFT TIKLIYORUM EKRAN KARARIYO ONDAN SONRA HATA RAPORU VERİYO BAZENDE OYUN AÇILIYOR AMA NADİREN TABİ...
cmustafaengin Arkadaşlar bende gamepad var titreşimli fakat fifa da vibration kısmı çalışmıyor neden?Yardımcı olursanız sevinirim...
blckmamba s.a. arkadşlar.bi sorununm war yardmcı olursanız sewinirim. oyunu açtıgımda siyah ekran gelio sorasında masaüstüne geri dönüo.hata msjı wermio ama.oyunu formattn önce rahtlıkla oynuodum.formattn sora bu sorunu wermeye basladı.cracktendir dedm baska crackler denedim ama çözülmedi.neidr sorun aceb?
sky captain ben orijanal online oynuyorum fakat rated ve ranking kısmı yes olsa bile bi çok maçı istatisliğie kaydetmiyor neden acaba
thelarger Arkadaşlar Biraz Önce bir sorunla karşılaştım OYUNA HİÇ GİREMİYORUM VE HATA RAPORU GÖNDER DİYOR.YARDIM EDEBİLİRSENZİ SEVİNİRİM
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: thelarger Arkadaşlar Biraz Önce bir sorunla karşılaştım OYUNA HİÇ GİREMİYORUM VE HATA RAPORU GÖNDER DİYOR.YARDIM EDEBİLİRSENZİ SEVİNİRİM Oyunu Sil Tekrardan Yükle.;)