merhaba arkadaşlar
foruma az önce kayıt oldum.kendi çapımda 2000den başlayarak fifanın tüm serilerini oynadım ama 2007 ve 2008 de bir türlü çözümünü bulamadığım bir sorunla karşı karşıyayım.sonunda bu forumu buldum netten ve size yazmaya karar werdim.
ben oyunu oynarken oyun birden yavaşlıyor ve çok yavaş ilerlemeye başlıyor.arasıra oyun içinde normal hızına kavuşsada bu 90 dakikalık bir maçın 10 dakikasını geçmiyor.yani maçın 80 dakikasını kaplumbağa yavaşlığıyla sanki ağır çekimde oynuoyorum.çözüm için şunları denedim:
-512 olan ramime 1 gb daha eklettim
-ekran kartıma baktırdım,ama sorun ondan da değil.ekran kartından olsa oyun sürekli yawaş ilerler ya da hiç açılmaz
-oyunun çözünürlüğünü ve tüm özelliklerini en düşük seviyeye getirdim
-laptopun bataryasını çıkartp elektrikte oynadım
-aynı oyunu başka arkadaşın aynı özelliklere sahip laptopuna kurdum ve orada hiç bir sorunla karşılaşmadan oynandığını gördüm
tüm bu denediklerim kar etmedi.artık bıkma noktasına geldim,sizden de bir çözüm bulamazsam fifa dünyası bir dostunu kaybedecek...lütfen bilen varsa anlatsın...