Benim bilgisayar core 2 duo 1,8, 512x2 (1024) mb, DDRII RAM GeForce 8400 ekran kartı, windows vista home premium gibi özelliklerim var. Bilgisayarım iyi olmasına rağmen fifa 08 de çok kasıyor. Nasıl derseniz oyun hızı çok yavaş, ekran netliğini en aza veya en yükseğe getirsemde pek bir şey farketmiyor. Bunun nedeni ne olabilir ve nasıl çözümleyebilirim. Bana tavsiyeleri olan arakadaşlarımız var mı? Benim gibi aynı sorun yaşayım bunu çözümleyen arkadaşlar varsa bana yardımcı olur musunuz?