Azro Lise 2'deyken Fizikten 9 almıştım aynı sene 2.dönemde 10 almıştım.Hoca üstüne bana kopya mı çektin olum diye dalga geçmişti.
Misery_Lq **İlkokul 3.sınıfta matematikten 0 almıştım..Lan baktım baktım,puan yazmıyo demiş babama göstermiştim.. :D 8.sınıfta 10 puan almıştım..Ya ben uzatmayayım,benim her matematik yazılım sıfır aslında.. :) **
korkunbendenn kimbilir kaç kez almışımdır sayısını bile unuttum:) hatta bizde ismini doğru yazarsan adamlar disiplin olmasın diye 1 puan veriyo arkadaş bir harf eksik yazıp disipline bile gitmişti:D:D
Denizimo hiç almadım ama matematik yazılılarından her zaman nefter etmişimdir 10 15 puan sözlü dersler 5 sayısallar 1 işte :D
sendersonamca Lise 1-2-3 Almancadan 3 kez Edebiyat 1 kez Matematik 2 kez Tarih 1 kez Allah'tan mezun oldukta istatistiklerimi geliştirmedim... Edittt : Tüm yazılıarımda 24 ve altı aldığım için "0" olarak yazdım.Yoksa puan olarak 0 alacak seviyeye ulaşamamıştım :)
uurture **Valla yazılılar kötü geçiyo hep 0 bekliyom genede en aşağı 45 geliyo anlamadım gitti var problem ama neysee..**
YuRY Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato hiç nasip oLmadı ama ingilce öğretmeni bi arkadaşa 0,25 vermişti:D:D:D oda bir şeymi arkadaş sadece ismini yazdığı için 0,1 aldı :D
Misery_Lq Orjinal Mesajı Yazan: YuRY Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato hiç nasip oLmadı ama ingilce öğretmeni bi arkadaşa 0,25 vermişti:D:D:D oda bir şeymi arkadaş sadece ismini yazdığı için 0,1 aldı :D Geometri sınavım geldi aklıma birden..:)
D.V.S 7 Müziktende yazılı olur mu demeyin? Bizim öğretmen yapmıştı. Arkadaşlarla protesto etmek amaçlı boş kağıt verdik. Ordan 0 almıştım. Başkada 0 almak nasip olmadı henüz... :D