.Hakan. siz işi abartmışınız müzikten tabi yazılı olur:D hazırlık lise 1 ve 2 de hep olduk lise 3 te bedeni seçmemize izin vedilerde kurtulduk o illettende. hiç 0 almadım bu arada
Kerem Geometri'den ilk sıfırımı aldım. Müzik'ten bende 0 alıyordum 27 aldım şansıma ama Sözlü notu olarakta Sözlü olduğumuz derste , "2 diez" diye bir salladım , sözlüye kalkmadan 100 aldım :D.
D.V.S 7 Ya şimdi müzikçi kağıdı werdi önümüze. Yazmış bişiler biraz nota felan bi sürü saçma sapan şey. Bi işaretin adını felan soruodu. Ayrıca müzik sözlülerinde 40'dan yukarı notum yoktur... :D:D
Pierre Van Hooijdonk Lise 1de bir kere Biyolojiden 18, İlkokul 7 dede vatandaşlıktan 20'mim vardı ama ilkokulda 0 yok galiba ondan sayılmıyo olabilir:) Bi kerede sıınavada telafiyede girmediğim için dinden otomatik olarak 0 almıştım 100 üstünden. Valla şu an Lise 1 deyim bakalım lise hayatı neler gösterecek:D:D
ArriereLove Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ benim 80 en alçak notum o da din'den:d İlkokulda Tüm Derslerden 100 Alıyorduk Canım Benim:)Ama Şu Ana Kadar Hiç Sıfır Almadım.En Düşük Notum '30' Geldi.İlk Dönem Fizikten:)
Roy Keane **Müzik Hocalarının Hepsi İllet Galiba,Bizimkide Yazılı Yapmıştı Ve Protesto Etmek Amacıyla Bütün Sınıf Boş Kağıt Verip 0 Almıştık:D 8.Sınıfta Vatandaşlıktan 2.5 Almıştım Oda Bi Soruya Dünya Kadınlar Günü Yazdım Diye Vermişti,Bayandı Hoca:D Lise 1 deyim Henüz 0 Almadım En Düşük Notum Biyoloji&Matematik 40..**