.Hakan. @Franz Beckenbauer: Tabi zevkler farklı. Bence FM'de küçük takımlarla elde edilen başarılardan zevk alıyorum. Küçük takım olmasa bile en azından avrupa kupalarında iddiası olmayan takımları avrupada bir yerlere getirmek güzel birşey. Ama Barcelona gib takımlarla genç yetenk aramana bile gerek yok. Onlar bile takımda mevcut oynatmanı bekliyor.
Venom Tamam küçük takımlarla oynamanın zevki başka ama denedin mi büyük takım yönetmeyi. Ön yargılı olmamak gerek; büyük takımlardaki hedefler de haliyle küçük takımlara göre büyük oluyor.
.Hakan. Denedim zevk alamadım:mad:. Neyse boş ver uzatmanın ne anlmaı var. Benimki de bir görüştü işte:).
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at Denedim zevk alamadım:mad:. Neyse boş ver uzatmanın ne anlmaı var. Benimki de bir görüştü işte:). Seviyeli bir tartışma yaptığımızı sanıyordum:mad:
stinson Orjinal Mesajı Yazan: Franz Beckenbauer Middlesborough En nefret ettiğim takımların başında gelir :D Fransa veya İtalya liginden olursa daha iyi olur :)
.Hakan. Orjinal Mesajı Yazan: Franz Beckenbauer Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at Denedim zevk alamadım:mad:. Neyse boş ver uzatmanın ne anlmaı var. Benimki de bir görüştü işte:). Seviyeli bir tartışma yaptığımızı sanıyordum:mad: Yanlış birşey söylediysem özür dilerim. Sadece konuyu amacından saptırmak istemedim. Görüşüne saygı duyarım. Kırdıysam tekrar özür dilerim. Fransa liginden Toulouse'u önermiştim ama ilgilenen pek olmadı. Sen bari ilgilen :).
Venom Ce11at: ":mad:" smileyini yapman beni kızdıran şey oldu. Neyse sorun yok. Man City'i tavsiye ederim, İtalya'dan Palermo olabilir, Livorno olabilir...
Sergio Ramos Fransa'dan Lille'i tavsiye ederim striker. Çok yetenekli oyuncuları var ve bunlardan yararlanabilirsen şampiyonluğa oynarsın.
Cliff Sampiyonlugun favorisi degil ama ustlere oynayan bir takim soylermisiniz?Kadrosu genc olursa super olur :>
How.44 Fransa Ligi'nde Bordeaux'nun kadrosu çok iyi ilerde oldukça iyi bir hal alıyo,denemeni tavsiye ederim ;)
Cliff Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox Fransa Ligi'nde Bordeaux'nun kadrosu çok iyi ilerde oldukça iyi bir hal alıyo,denemeni tavsiye ederim ;) Hmm Sanırım Bordeaux ile baslayacagım.. Kendime Basarılar :p
Cliff Bordeaux sarmadı :/ Sizce şu 4 takımdan hangisiyle baslamalıyım ? 1-Ajax 2-PSV 3-Porto 4-Benfica :o