Wenger Avrupa kupalarına katılan(katılabilecek potansiyelde olan-son anda kaçıran vs) ama şampiyonluk için adı geçmeyen,bütçesi iyi olan bir takım arıyorum. Ve ya bütçesi iyi lig için favorilerden biri ama Avrupa da pek başarısı olmayan bir takım.
How.44 qkhAn23 ve Franz Beckenbauer önerileriniz için teşekkürler...Kariyer uzun süreeli olsun istiyorum.O yüzden şu anda Braga ve AEK ile deneme sürüşleri yapıyorum :)...Yakında karşınız dayer alacağım zaten... Wenger için de Fiorentina ve Benfica'yı öneriyorum..
SanSaLvadoR **Arkadaşlar yeni bir oyun açtığım zaman en fazla 2 sezon oynayabiliyorum, sıkılıyorum.Bana sıkılmayacağım uzun süre oynayabileceğim bir takım söylermisiniz ?**
el kun Arkadaşlar bende şu anda boştayım:)Banada orta halli bi klüp önereilir misiniz?Mesela çabuk gelişen,transfer bütçesi iyi? İspanya: İngiltere: İtalya: Fransa:
.Hakan. Fransa'da Toulouse'u öneririm. Gerçekten Fransa Ligine göre yetenekli oyuncuları var. Para sıkıntısı çekebilirsin(Zaten FM'de sıkıntıdan başarı çıkarmak daha büyük haz verir). Elmander'i satarsan bu sıkıntı da hallolur. Zaten yetenkli genç bir forveti vardı. Bir kaç küçük takviye çok büyük başarılar elde edebilirsiniz. Takımda gereksiz ama değerli bir kaç futbolcu var. Bu ouyuncuları da çabucak paraya çevirebilirsiniz. Benim kaydım bozulduğu için devam edemiyorum. Taktik olarak 4-3-3 normali tercih etmiştim. Takım çabucak uyum sağlamıştı. Hücum futbol oynatırsanız Fransa'nın saygın takımlarına kök söktürürsünüz. Umarım zevkli bir kariyer geçirirsiniz. Eğer memnun kalan olursa bu konuda başkaları da yararlanabilsin diye belirtsin lütfen:o :).
playeray. en zengin takım barcelona oyunda.barcayı al.sürekli paran artıyo.kendileri ek bütçe veriolar.ben zambrottayı satıp yerine rafinha yı aldım.sol tarafada kleber
.Hakan. Orjinal Mesajı Yazan: playeray. en zengin takım barcelona oyunda.barcayı al.sürekli paran artıyo.kendileri ek bütçe veriolar.ben zambrottayı satıp yerine rafinha yı aldım.sol tarafada kleber Ne zevki var?
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at Orjinal Mesajı Yazan: playeray. en zengin takım barcelona oyunda.barcayı al.sürekli paran artıyo.kendileri ek bütçe veriolar.ben zambrottayı satıp yerine rafinha yı aldım.sol tarafada kleber Ne zevki var? Neden zevkli olmasın? Ben Real Madrid'i yönetiyorum şu an, yeni kariyer açtım, gayet zevkli.