Arkadaşlar, bu seferki takım isteğim şöyle :p
İyi bir ligde olsun (Almanya, İngiltere, İspanya, İtalya)
Kötü bir takım olsun, hatta düşmesine kesin gözüyle bakılsın.
Bütçesinin olmasına gerek yok, hatta borçlu olsa da olur :p
Kısacası iyi liglerin kötü takımlarından birini yönetmek istiyorum. Önerileriniz neler?