ben ispanya türkiye ve almanya liglerinde oynadım(hala daha oynuyorum)
almanya da werder bremen i tawsiye ederim çünkü girdiğinde hem 20 ya da 28mytl transfer parası weriyorlar sana hem de çok iyi oyuncular var mesela diego c.alberto wiese vs.
ispanya ise çok ayrı bir lig kesinlikle her takım her takımı yenebilir,hatta böyle olan tek lig diyebilirim deportivo ve real betis orta sınıf takımlarını büyütmek için ideal,ayrıca villereal at.madrid ve valencia da çok iyi yerlere gelmiş ve hala daha gelebilecek takımlar