Orjinal Mesajı Yazan: mmmsss
Arkadaşlar (özellikle dukebox) paok ile oynayacaktım ama resmi sitelerine girişte bizim ayasofyanın remi var..kıllandım biraz ne dsiniz aslında hoş takım ama:)
yani gördüğümüz üzere PAOK'lular aşırı milliyetçi sanırım ve de Megalo İdea'larını sitelerine kadar taşımışlar.
Gerçek hayatta sevip sevmemekte özgürsün..aynı şekilde FM de bir oyun,takıma ısınamadıysan oynama ne diyebilirim ki..:)Oynarsan da kimse sana niye oynuyorsun demez,dememeli..Sonuçta bir oyun..
Ama kıllanmakta haklısın yani..;)
Bu da EkşiSözlükten bir alıntı:
adının açılımının türkçesi "istanbulluların pan-selanikli atletik kulübü" olabilir. doğu karadeniz ve istanbuldan göç edenler tarafından 1926'da selanik'te kurulmuş. ambleminde kartalın kanatlarının kapalı olma sebebi de anavatanlarından kovulmalarının yasıymış...