erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: crdsa 2 DVD'ye aldım. İçindeki rarları (2 part) açıp diğer dillerin dosyalarını çıkardım. Geriye kalanları 1 DVD'ye koydum (Yaklaşık 3,7 GB sanırım), benden isteyenlere onu veriyorum. Boşuna rar yapıyorlar. boyle olabılr tabıkı ama oyunun tamamının tek dvd ye sıgması pek olanaklı deıl
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: alexander Bursa/Nilüfer(Ataevler) Salı günü Dvd yeni geliyor almak isteyenler'e yardımcı olunur :D dvd yenı gelcegını beklicegınıze ınternettemn ındırsenıze
Lizarazu Orjinal Mesajı Yazan: erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: crdsa 2 DVD'ye aldım. İçindeki rarları (2 part) açıp diğer dillerin dosyalarını çıkardım. Geriye kalanları 1 DVD'ye koydum (Yaklaşık 3,7 GB sanırım), benden isteyenlere onu veriyorum. Boşuna rar yapıyorlar. boyle olabılr tabıkı ama oyunun tamamının tek dvd ye sıgması pek olanaklı deıl dun aldım tek dvd,6 part var icinde,sorunsuz calısıyor 7 lira :)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: sarikanarya1989 AYCAN İNTERNET CAFE Seyyid Kutub TUĞ Her türlü oyun temin edilir. Antalya'da ilk PES 2008 ve diğer oyunlar ilk defa burada.. Ve emin olun çok uygun fiyata... Plaza 2000 karşısı Yeni Hamam Yanı Pasaj içi (Otopark yanı) bilgi için sağol.hemen yarın alırım :)
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: Lizarazu Orjinal Mesajı Yazan: erhanerhanerhan Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: crdsa 2 DVD'ye aldım. İçindeki rarları (2 part) açıp diğer dillerin dosyalarını çıkardım. Geriye kalanları 1 DVD'ye koydum (Yaklaşık 3,7 GB sanırım), benden isteyenlere onu veriyorum. Boşuna rar yapıyorlar. boyle olabılr tabıkı ama oyunun tamamının tek dvd ye sıgması pek olanaklı deıl dun aldım tek dvd,6 part var icinde,sorunsuz calısıyor 7 lira :) arkadasım bı dvd yı 7 lıraya mı satıyorlar 6.50 kar ıse bak ben cıft dvd yı 8 e aldım
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: alexander Bizim burda tek DVD 20 lira :D:D:D yuh be nerden alıyon sen :D söyle belki bilirim
Zealist antalyada Güllük TRT binası var oranın karşısındaki Yeşildağ CD CENTER(bizim yerimiz) 5 YTL bulabilirsiniz
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: alexander Bizim burda tek DVD 20 lira :D:D:D ınsaf yaa adam ne uyanık tek dvd yı 20 lıra ııı bı sıte bılıyorum ama yasak oldugu ıcın soyleyemıyecem oyunları 3 ytl ye satıyor toplam 10 ytllık oyun oluncada kargo ıle yolluyor ondan 5 tane dvd oyun alsan bıtek kargeo parası odıyecen fazladan o cd cı bıtanesını o fıtata satıyor
2berkist benim elimde var anak bi sorun var ben oyunu yuklerken ripden cıkarıor ve orda cv_0.img da da hata verior ... ben istanbul uskudarda oturuorum benim sorunumu çozen olursa bunu cok cok uygyn fiata siziznle paylaşmak isterim msnem: tugberk_nisa@hotmail.com.. yardımlarınız bekliorum
kralefe istanbul :kartal,maltepe,yakacık,u.mumcu,kadiköy bunların birisnde PES 2008 gören varmı ama orji değil
kralefe ya o oyun winrarlanırken eksik winrarlanlamış o dosya çıkmıyor çözümüü bilmiyom ama lütfen stanbul :kartal,maltepe,yakacık,u.mumcu,kadiköy bunların birisnde PES 2008 alan gören varmı?
erhanerhanerhan yanı kardesım turkıyede zaten encok oralarda korsan satılmıstır kadıkoyde dolassan zaten gozune carpar oyunlar
kralefe yanı kardesım turkıyede zaten encok oralarda korsan satılmıstır.koptum bu lafına haklısında belki alan varsa öylesin
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: kralefe yanı kardesım turkıyede zaten encok oralarda korsan satılmıstır.koptum bu lafına haklısında belki alan varsa öylesin YAZICIOGLUNDA KESIN VARDIR ORDA OLMAYACAKTA NERDE OLCAK