tuningchi Arkadaşlar ben Bursada yaşıyorum ve dolayısıyla oyunu burdan aldım Bursalılar bilir Sönmez İş Sarayında oyun satan bir yer var alt katta ben ordan aldım oyunu 7 ytl ye hiç bir sorun çıkmadı save sorunu haricinde yani tavsiye ederim... İyi Eğlenceler... :)
Kerem10 Ben Norvec'de yasiyorum ve oyunu ilk alanlardanim,21 ekimde oyun postama geldi orjinal olarak,fiyati posta ucretiyle beraber 348 Norvec kronu,yani yaklasik 70 YTL. Aldigim site :www.cdon.com
salihay1985 Orjinal Mesajı Yazan: tuningchi Arkadaşlar ben Bursada yaşıyorum ve dolayısıyla oyunu burdan aldım Bursalılar bilir Sönmez İş Sarayında oyun satan bir yer var alt katta ben ordan aldım oyunu 7 ytl ye hiç bir sorun çıkmadı save sorunu haricinde yani tavsiye ederim... İyi Eğlenceler... :) arkadasım orda uludag game center var ordan almada nerden alırsan al benden solemesı
okochaorhan Orjinal Mesajı Yazan: salihay1985 Orjinal Mesajı Yazan: tuningchi Arkadaşlar ben Bursada yaşıyorum ve dolayısıyla oyunu burdan aldım Bursalılar bilir Sönmez İş Sarayında oyun satan bir yer var alt katta ben ordan aldım oyunu 7 ytl ye hiç bir sorun çıkmadı save sorunu haricinde yani tavsiye ederim... İyi Eğlenceler... :) arkadasım orda uludag game center var ordan almada nerden alırsan al benden solemesı Uludağ Center he ismine bakmam lazım bildiğim bi tek cdci war Sönmezde o da 2.Kattaki ismini hatırlamıyom :D
_SeLiM_07_ Orjinal Mesajı Yazan: emrekaya_07 antalyada Güllük TRT binası var oranın karşısındaki Yeşildağ CD CENTER(bizim yerimiz) 5 YTL bulabilirsiniz Dostum Tek CD Mi Sizdeki Oyun ? Birde Bu Fullü Mulü Oluyormuş Sizde Var Mı 2-3 CD Li Felan :D
nouma16 bursa sönmezdekinin adı gamebank tı galiba bide bursa da cd sini nerede bulabilirim bende dvd-rom varda benim PC kaldırmayacağı için arkadaşa alıyom ondada dvd-rom yok yani eğer bursa dacd biliyosanız sölerseniz çok memnun olurum
Ronnix10 İSTANBUL ESENLER ATIŞALANI YUNUS EMRE OKUKLNN GERİSİNDEKİ GÜMÜŞCÜ CADDEDKİ 2 DVD FULL NO PROBLEM Lİ 8 YTL İDE 6 YTL YE ALDIM ABİ SAĞOLSIN DA COUNTER VE HALFLİFE ALDIM BOZUK ÇIKTI PES HARİKA
nouma16 bende arkadaşa uludağ game center dan aldım oyunu rarlayıp 2 cd ye sığdırmışlar nasıl olduğunu bende anlayamadım oyunda bi eksiklik yok yanlızca dili fransızca o kadar ayrıca sönbmezdekine baktım orada dvd 7,5 ytl idi ama ben uludağ dan 4 cd yi 8 ytl ye aldım
Mad_Dragon Antalya - Kipa'daki Bimeks'ten 75 YTL'ye orjinal aldım. Online PES keyfini hiç bir şeye değişmem :) :cool: