pes1 den beri bu oyunu oynuyorum, ilk defa bu kadar çok BUG dolu bir PES çıktı piyasaya..
maç esnasında hakemin sesi gidiyor..
seyircilerin sesi kesiliyor..
spiker kalıyor tek başına, o da bir garip oluyor tek başına konuşunca..
oyunu tamamen kapatmadan da bu sorun düzelmiyor..
master lig için takımın taktik ayarlarını yapıp kaydediyorum,
oyundan çıkıp tekrar oyuna girince bazı adamlar eski yerinde duruyor inatla..
onları alıp istediğim yere koyuyorum kayıt ediyorum sonra yine eski yerlerindeler..
her maça aynı hakem çıkıyor neredeyse, pek fazla hakem yok sanırım,
yada vardır da biryerlerde yine bir hata vardır muhtemelen..
seyirciler hep sessiz sakin tezahüratlar yapıyor,
editte tezahürat seçenekleri var, oradakileri duyma fırsatı bulamadım henüz..
birisi de klasik takımlar uçmuş demiş..
ana menüde GALLERY seçeneğinin içine taşınmış birçok şey..
haberiniz olsun..
şimdilik tespitlerim bunlar