Bu tartışmalar gereksiz benim fikrim PES FİFA dan daha iyi bu herkes için değişir ama bir gerçek var ki PES in oynanabilirliği FİFA dan kat kat iyi inkar eden var mı?
Bence oyun hiç de hayal kırıklığı değil ps3 te oynarsanız hayal kırıklığı falan kalmicak çünkü tüm söylenenler ps3 içinde PC için değil ayrıca patch yapılıyor zaten o kadar da önemli değil lisans falan.
Ben PES i online oynamak için alıyorum benim için bilgisayar top playerdayken nasıl oynamış o kadar da beni etkilemiyor PES6 da ne varsa daha gelişmiş hali ile PES 2008 herkese hayırlı uğurlu olsun !!!