Oyun tek kelimeyle muhteşem,
şu ana kadar en sevdiğim gelişmeler,
- bir kere oyunun hızı çok iyi ayarlanmış, ne hızlı ne yavaş, tam tutturmuşlar
- grfikler ve animasyonlardaki gelişmeler sayesinde robotik hareketler felan hepsi tarih olmuş, ben animasyonları ps3'teki Fifa08'den bile daha çok beğendim.
- top fiziği her zamanki gibi birinci sınıf
- mücadeleler süper, bu kadar mücadele, birbirini itme çekme, topu alma yapılan bir oyun ilk kez yapılıyor, oyuna ayrı bir zevk katmış. ayrıca bu mücadelelerden çıkan fauller çok dengeli ve gerçekçi, yaptığınız müdaheleye göre faul oluyor veya olmuyor , onun dengesini süper yapmışlar.
- şutlar ve pasların hızları tam istediğim gibi olmuş, ayrıca demodaki bir çok saçmalığı düzeltmişler, hiç bir eksik göremedim pas ve şutlarda.
- grafikler özellikle yüzler nefis, bir de animasyonlar o kadar gerçekçi ki, düşüşler, topu yumuşatmalar, dönüşler felan gerçek futbol gibi olmuş artık.
- hakemin hareketler müthiş, animasyonları tam gerçekçi ve birebir aktarmışlar, avantaja bırakırken, faul verirken hareketleri oyuna ayrı bir gerçekçilik katmış,
- yeni oyuncu yaratma ve yüz aktarma seçenekleri çok iyi geliştirilmiş ve çok kolay yapılıyor.
uzun lafın kısası KONAMI yine kendini aşmayı başardı, Seabass bu işin artık profesörü oldu. Her sene gerçeğe daha da yaklaşıyor.
bu oyunu beğenmeyenler varsa yine oynasınlar, gene beğenmezlerse zaten onlara kimse yardım edemez :)
saygılar,