Orjinal Mesajı Yazan: campeone1907
arkadaşlar oyun cdcilere düşmüşmüdür acaba??herhangi bi bilgisi olan var mı aranızda??
BEn Üsküdar'da sordum yarın sabah gelmiş olur dedi . Beşiktaş'ta bi yer var orda olabilir geçen sene pes 6 orda hemen çıkmıştı . BAlıkçılar pazarının orda han gibi bi şey var orası