aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs BEnde Üsküdarda Oturuyorum Ama Bence Kadıköye Git Saglam Olarak Yazıcı Oglunda Bulursun Emin Ol;=) Ordan bi kere bi cd aldım boş çıktı . Yarın Üsküdar'a gelir büyük ihtimal . Olmadı Beşiktaş'tan alırım
Onur_gs Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs BEnde Üsküdarda Oturuyorum Ama Bence Kadıköye Git Saglam Olarak Yazıcı Oglunda Bulursun Emin Ol;=) Ordan bi kere bi cd aldım boş çıktı . Yarın Üsküdar'a gelir büyük ihtimal . Olmadı Beşiktaş'tan alırım Olmadı Kap Bir Cd Gel Bize Çekelim:D 400 Kb İle Çekiyorum
ScRyedd Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs BEnde Üsküdarda Oturuyorum Ama Bence Kadıköye Git Saglam Olarak Yazıcı Oglunda Bulursun Emin Ol;=) Ordan bi kere bi cd aldım boş çıktı . Yarın Üsküdar'a gelir büyük ihtimal . Olmadı Beşiktaş'tan alırım Olmadı Kap Bir Cd Gel Bize Çekelim:D 400 Kb İle Çekiyorum Valla Arkadasım Net Hızım ''1024kb'' oLsa geLırdım ama.. ''4096kb'' oLunca Gerek kaLmadı :D Tekrar saoL ..
QURTULUSH arkadaşlar link warsa pc için verebilir misiniz acaba bulanlar paylaşsın lütfen link olmasada en azından sitenin ismini
mithatkn arkadaşlar bizede ozelden atarsanız çok sevinirim .. eğer indirebilirsem rapidshare premium war oraya upload edebilirim..
romaringo off be 400kb ile indiren var vayy anasını ben 3 güne oynarmıyım diyorum 1024 80-90 arası indriyo kafası sıkıldımı 34 e kadar iniyor ben günlerden bahsediyom kimisi 12 diyor kebap iş....
Venom **Özel mesaj yoluyla link isteyenler hakkında bundan sonra cezai işlem uygulanacaktır. Bilginize...**
Mro Arkadaşlar oyunu tam indirip oynayan varsa biraz oyun hakkında bilgi versin ben link mink istemiyorum orijin alıcam :)
chinese arkadaslar benim merak ettigim, bu dosyalar 4,8, 4,9gb falan. bunlari indirirsek anca herhalde cift katmani destekliyen yazicilarla yazabiliriz sanirim dimi? cevap verirseniz sevinirim