romaringo Beyler RİPLİ olarak sürülmesse 6.5 GB oyunun boyutu indirene kadar zaten piyasaya çıakr inş ripli sunan olursa şöyle 20-25 part iyi olur.. PS2 ve xbox360 çoktan çıktı net'e düştü...
ReverieHarlequin yahu daha bikaç saat bile olmadı internete düşeli kimse indirememiştir daha bi sakin olun
pesfanatik Orjinal Mesajı Yazan: icelander bence acele etmeyin.linklerle felan uğraşmayın.1 hafta sonra tüm cdcilere düşer. Sen cd ci misin kardes
romaringo Beyler internete düştü oyun PC...yükleme aşmasında... HAYIRLI OLSUN 51 part beyler çok fazla ama indirmek isteyenler indirir...
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: icelander bence acele etmeyin.linklerle felan uğraşmayın.1 hafta sonra tüm cdcilere düşer. ne 1 haftası akşama bulabilirsin cd cilerde.. :):D
ReverieHarlequin valla 3 aydır bekliyorum ve bi hafta daha beklicek ne sabrım ne de zamanım var, o yüzden indirmeyi tercih ediyorum ben ayrıca torrentler gayet hızlandı, tahminimce yarın bu saatlerde falan oynuyor olurum
TaskinMahmut ayrıca gaziosmanpaşda oturan varsa şafak hastanesinin altında bulabilirler :) ben eve para almaya geldim cüzdanı bulamadım. şimdi almaya gidiyorum