Sevgili arkadaşlar,
Çıktı mı çıkmadı mı geyiğinin bir anlamı yok, çünkü rapidshare'den sabaha karşı FULL DVD imajını indirdim.
5.6GB'lık bir imaj dosyası ile ulaştı elime, hatta beraberinde uygulamalı exe dosyası da mevcuttu.
Kurulumu da sorunsuz şekilde gerçekleşti, sadece registration key bulmak biraz vaktimi aldı o kadar.
Eh, ilk mesajdaki option dosyasını da ekledikten sonra tadına doyum olmuyor.
Kısaca PES 2008 ARAMIZA HOŞGELDİN!...