c10trol Orjinal Mesajı Yazan: e_blackeagles arkadaşlar ankara dan aqlan varmı? cevap bekliyorum arkadaşım ben biraz önce cd e sordum bu akşam elinde olacakmıs öyle dedi.Ankara Yenikent
airpoth Orjinal Mesajı Yazan: romaringo Pro Evolution Soccer 2008 (PC) Çıktı Arkadaşlar merakla beklediğimiz haber sonunda geldi.Oyunun çıkmasına daha 3-4 gün olmasına rağmen oyun bazı kişilerin eline geçmiş.Bu kişiler Hollanda'da yaşıyor olup oyunun cracklemesi ile uğraşıyorlarmış.Şu an nete düşmedi oyun. Oyunun çıkmasıyla ilk yama da çıktı.Oyunun ilk Option file dosyasını alttaki linkten yükleyebilirsiniz.Bu dosyayla yeni transferler ekleniyor ve klüp adları ve stad isimleri düzeltiliyor. Option File Yükle: http://files.filefront.com/SGZOPT2008rar/;8845612; Alıntıdır... :) thanks
pesimist_1907 Orjinal Mesajı Yazan: Whocares_FB bakırkoy civarında oturan arkadaslar icin soyluyorum...bulamayanlar bana ozel msj atsın yardımcı olurum... ewet dostum sana özelden mesa attım ama sanırım görmedin bakırköy ciwarı nerede bulabilirim yeraltı çarşısında falan warmıdır yada bakırköye yakın herhangi biryerde bilen warsa lütfen yardımcı olsun.bir arkadaş şirinewler demiş ama tam olarak neresi
e_blackeagles arkadaşlar oynayan var mı? çok merak ediyorum bundan 1-2 ay önce beşiktaş taraftar sesi olacak die bir haber vardı, :eek: oynayacaklar ilk önce beşiktaşla oynarlarsa bu soruya cevap verirlerse sevinirim...:) ;)
VanHelsing25 arkadaşlar! bakın! Fifa 08 için de erken piyasaya çıktı denilmişti ama işin aslı çıkan şeyin sahte Fifa 08 olduğuyud hatırlarsanız.Haberi dikkatlice okursanız oyunun çıkış tarihinin Ekim'in 26'sı yazıyor ve üstüne basarak belirtiyor illegal olarak çıktı diye.Bu ne demek herkes biliyordur heralde değil mi? Ekim sonuna kadar beklerseniz bi tarafınız eksilmez:D Önemli olan legal olarak piyasaya çıkması ve oyunu almamız.Orijinalini mutlaka edinmeye çalışın.Çünkü bunca emeğe,bu kadar güzel bir oyuna hakaret niteliği taşır yoksa.FIFA 08'i orijinal alanlar PES2008'i de orijinal almaya çalışsın.Yani,orijinal almaya gücü yetenler kesnlikle alsın.O kadar pahalı değil orijinal oyunlar.FIFA 08 49 YTL'den başlıyor.Ucuz.PES2008 de ucuz olur.Belki 1-2 milyon fark olur.E o 1-2 milyon farkı da veremiycek misiniz canım? 1-2 milyon vererek orijinalini alın daha iyi.Mis gibi tertemiz bi oyununuz olsun işte fena mı?
cglr alan oynayan yok daha ama internetten çeken cdciler orjisinden çekmesini indiriyo sahte falan değil yani
plare arkadaşlar zamanım olmadığı için forumu tam araştırmadım ama ps2 içi çıktı mı pes2008 ? lütfen cevap
meavilon ark lar bi tek master ligde sorun yaşıyorum loading te bekliyo giremiyorum yardımcı olursanız sevinirim
bLeKi arkadaşlar ne yaparsanız yapın MUTLAKA orjinali de satın alın.. bu oyunu yapanları desteklememiz lazım, en azından maddi gücü yetenler orjinal almalı.. hem ONLINE oynamak için hem de KONAMI'yi desteklemek için.. herkese iyi oyunlar :)
emre_usetig arkadaşlar sabırsızlanmayın bnde pese bayılıorm ve merakla bekliyorum ama rahat olun pes 2008 26 ekim cuma gunu seckin cd cilerde yerini alıcak ve bnde cuma gunu okldan cıkar cıkmaz ıyunu edinicem..hepinize bol şans
LORD OF THE PES ANKARA da oyunu arıyanlar öğle saatlerinde kızılay dost kitap evi karşısı limon bazaardan oyunu aldım sorunsuz oynuyorum
emre_usetig Orjinal Mesajı Yazan: bLeKi arkadaşlar ne yaparsanız yapın MUTLAKA orjinali de satın alın.. bu oyunu yapanları desteklememiz lazım, en azından maddi gücü yetenler orjinal almalı.. hem ONLINE oynamak için hem de KONAMI'yi desteklemek için.. herkese iyi oyunlar :) cok haklısın kardeşm bn herşeyi hazırladm cıkar cıkmaz orjinal alıcam....
emre_usetig Orjinal Mesajı Yazan: LORD OF THE PES ANKARA da oyunu arıyanlar öğle saatlerinde kızılay dost kitap evi karşısı limon bazaardan oyunu aldım sorunsuz oynuyorum bi dakika ama resmi cıkış tarihi 26 sen nsl aldın pes i???imkansızzzz....
meavilon Orjinal Mesajı Yazan: meavilon ark lar bi tek master ligde sorun yaşıyorum loading te bekliyo giremiyorum yardımcı olursanız sevinirim yokmu yardım edecek ark lar ?
pesimist_1907 bu arada bir arkadaş wardı bjk taraftar seslerini soruyodu warmı yokmu diye maalesef yok.üç büyüklerin herhangi biriyle oynandığında sadece türkiye tezahüratı war bilgisine.
LORD OF THE PES Orjinal Mesajı Yazan: emre_usetig Orjinal Mesajı Yazan: LORD OF THE PES ANKARA da oyunu arıyanlar öğle saatlerinde kızılay dost kitap evi karşısı limon bazaardan oyunu aldım sorunsuz oynuyorum bi dakika ama resmi cıkış tarihi 26 sen nsl aldın pes i???imkansızzzz.... çok basit git yrn dediim yere ankaradaysan al ihih