anilcamanli Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: anilcamanli Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 ben önceden indirmiştim konu silindi sonrad bulamadım fifa08 3büyükler taraftar sesleri bende mevcut isterseniz msnden atarım ya rapidshare atıp özel mesajdan link atarmısın isteyenlere tamam şu anda upload ediyom 40-45 dk sonra atarım pm olarak linki eyvallah çok sağolasın bekliyorum
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: mavisokak rapidshare linkini açıkca buraya yazsanızda herkes paylaşabilse daha iyi olur. sorumluluk kabul etmiyorum işte link: http://rapidshare.com/files/65995604/FIFA08TR_3_Buyukler_Tezahurat_1_1_.0.rar.html yama benim değildir.sitede bi arkadaş yayınlamıştır ama belli gerekçelerle konu silinmiştir.bende önceden indirdiğim için upload ettim
anilcamanli Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: mavisokak rapidshare linkini açıkca buraya yazsanızda herkes paylaşabilse daha iyi olur. sorumluluk kabul etmiyorum işte link: http://rapidshare.com/files/65995604/FIFA08TR_3_Buyukler_Tezahurat_1_1_.0.rar.html yama benim değildir.sitede bi arkadaş yayınlamıştır ama belli gerekçelerle konu silinmiştir.bende önceden indirdiğim için upload ettim eyw çok sağolasın
erenalan eywallah kardesim ben de cok istiyodum. Forumda bu konuda cok karsilastik zaten cok saol ellerine saglik.
mavisokak ya 60 mb dosya indirdik elimizde kaldı birisi Allah rızası için şu dosyanın rar şifresini söylesin.
erenalan bi de programi nereye cikarcaz dostum ya ck mesgul ettik seni ama kisace bi aciklarsan:rolleyes:
erenalan arkdasim oyunu sildim yamayi bastan kurdum ama yine atiyo oyundan. Acaba kurulumu mu yanlis yapiyorum:confused:
ncglc57 aslında ben fenerliyim ama çarşı dururken gs nin bestelerinin ypılması garibime gitti demekki çarşı EAsports a da karşı:D
BLACK EAGLE5 ncglc kardeşim gerçekten çok haklısın :D bu yama güzel olmuş ama yaklaşık 21 fb 5 bjk 13 gs tezahuratı var nasıl bir adaletli dağılım anlayamadım çok garip
erenalan arkadaslar ya yama calisti mi sizde bende calismadi:confused: rica etsem nasil kurdugunuzu anlatir misinz:confused:
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 ncglc kardeşim gerçekten çok haklısın :D bu yama güzel olmuş ama yaklaşık 21 fb 5 bjk 13 gs tezahuratı var nasıl bir adaletli dağılım anlayamadım çok garip asıl ben fenerbahçenin o kadar tezahuratı varmıydı onu anlamadım:confused: Çünkü genelde çarşı ve ultrAslanın tezahüratları söyleniyor şükrü saraçoğlunda.
by4hmet Orjinal Mesajı Yazan: Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 ncglc kardeşim gerçekten çok haklısın :D bu yama güzel olmuş ama yaklaşık 21 fb 5 bjk 13 gs tezahuratı var nasıl bir adaletli dağılım anlayamadım çok garip asıl ben fenerbahçenin o kadar tezahuratı varmıydı onu anlamadım:confused: Çünkü genelde çarşı ve ultrAslanın tezahüratları söyleniyor şükrü saraçoğlunda. ya cok haklısın çalıyolar neyapsınlar:D