vonaslan abi ben bu rapidshare e üye olamıyorum yaa nerden olunuyo buna üyelik indiremedik bi türlüü şunu:)
gs musti gs Orjinal Mesajı Yazan: vonaslan abi ben bu rapidshare e üye olamıyorum yaa nerden olunuyo buna üyelik indiremedik bi türlüü şunu:) arkadasim üye olmana gerek yok "free" yazana tiklayacaksin ondan sora kodu yazacaksin :D