best_rapper kardes niye heycanlandırıyosun ya:Dbende cikti sandim...ya onun cikmasi icin soundmaster mı ne oyle bi program cıkması lazımmıs..yanlısım varsa duzeltin ben boyle biliyorum..umarım en yakın zamanda cikicak...
erenalan Baslik etkilayici olsun istedim birazcik da girenler baskin diye:D fazla etkıleyici olmus sanırım:D ben de beklıom sabırsızlıkla umarım en yakın zamanda cıkar. Ben bıle heyecenlandım yazarken:D
erenalan YOk BJK li dostum ya. Ne kadar bildigim site warsa hepsinde bu konuyu actim. Hangisi ilk yayinlarsa reklam yapicam serefsizim. hic birine adam gibi cwp gelmedi. Bekliyorum sabirsizlikla. Aslinda ıstedıgım CARSI ama:D
ercanhasbil ya kardeşler ondan önce bence ilk yabılması gereken türk teknikdirektörler siz ne dersiniz ?
Delgado_1106 Arkadaşlar merhaba.. Şu her oyunda bağıran taraftarı (Galiba Amigo) nasıl sustuturuz? Çok rezil bi ses.....
uA.furkan galatasaraya gerek yok zaten var birsürü marşı ea sport yapmış bizim için ee avrupada ünlü olmanın ayrıcalığı bu
erenalan GErcekten kiskandirici dogrusu. Ben bjk liyim ama gurur duydum acikcasi bi turk taraftarinin bu kadar dolu dolu oyuna eklenmesine. Yanı bız Turkler de gerı kalanını yapalım dımı:) Hala beklıyoruz umutla...
erenalan YKINDA GELIYOOO!!!! Bır arkadasımız FIFA07 nın 3 buyukler taraftra sesını 08 e uyarlamaya calısıomus SAbırla beklemeye dewam ______________________ BU ALEMDE KRAL CARSI
Tomas Rosicky biran önce çıkar umarım ama umarım takımın deplasman maçlarında tezahüratlarını duymayız (nano detailed yamasındaki gibi)
sakincalim ben cıkarıcam yamayı ama soundmaster08 i bekliorum elimde bulunan dosyalar wav formatlı import edemiyorum su an.
cangele9 ben önceden indirmiştim konu silindi sonrad bulamadım fifa08 3büyükler taraftar sesleri bende mevcut isterseniz msnden atarım
anilcamanli Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 ben önceden indirmiştim konu silindi sonrad bulamadım fifa08 3büyükler taraftar sesleri bende mevcut isterseniz msnden atarım ya rapidshare atıp özel mesajdan link atarmısın isteyenlere
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: anilcamanli Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 ben önceden indirmiştim konu silindi sonrad bulamadım fifa08 3büyükler taraftar sesleri bende mevcut isterseniz msnden atarım ya rapidshare atıp özel mesajdan link atarmısın isteyenlere tamam şu anda upload ediyom 40-45 dk sonra atarım pm olarak linki