Life. İşte yeni menü çalışmamm INNDIR! isteklerinizi yazmaya devam edin arkadaşlar cuma ve haftaya çarşamba sınawım war o yüzden menüleriniz hmen söliyin yetiştiriim lütfen yorumlarıda eksik etmeyin
peskolik123 eywallah menu cok guzel olmus da , bunu pes6 ya nasıl patch licem , yardım eder misin , eline sağlık
Life. **geçen sayfaya yazdım ama neyse rardan çıkan unkown_00356 dosyasını kendi e_textine importluyon bu kadar **
peskolik123 cok tesekkur ederim ilgilendiğin için , eğr yapabilirsem son yaptığın menuyu de yuklicem harika olmus
Life. sınawım var bugün yapamam ama yrna yaparım ama ardanın yapabilirm lincolnün adam gibi fotosu yok çünkü ;)
Life. Orjinal Mesajı Yazan: Knayt fenrbahçe menü ve milli menü yapabilirsen sevinirim ;) okke? Knayt arkdaşın isteği üzerine yaptıım Fenerbahçe Menü INNDIR!!